Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Методичні родзинки

Матеріали проблемного семінару




Презентація "Метод проектів
перейдіть на це посилання


Проведення майстер-класу








План роботи
проблемного семінару №1
вчителів української мови та літератури на 2015-2016 н. р.
Проблема «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»

Вступ
       Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.
        І єдиним  найефективнішим засобом досягнення мети є інноваційні технології навчання. Інноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, сприяє розвитку творчої особистості. Реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності .
        З цього випливає мета роботи проблемного семінару: впровадження інноваційних технологій у процес навчання школярів; сприяння розвитку творчої обдарованості кожного учня та формування вміння креативно підходити до розв'язання поставлених задач.
        У 2014-2015 н. р. члени проблемного семінару опановували і впроваджували сучасні технології навчання. Учителі-словесники відвідали відкритий урок учителя Сергенюк Л. В. (П’ятничанська СЗОШ І-ІІ ст.) на тему «Ліна Костенко «Чайка на крижині», «Крила», стали учасниками майстер-класу «Нетрадиційні уроки з української мови та літератури» (Капустинська І. С. ,Олексицька СЗОШ І-ІІ ст.;  Янко О. Є. Дашавська СЗОШ І-ІІІ ст.;  Ярич О. Р. , Бережницький НВК), виготовили мультимедійні  презентації до уроків, створили методичні розробки уроків з використанням інноваційних технологій.
       Основні цілі роботи проблемного семінару у 2015-2016 н. р. :
вивчення та впровадження у практику досягнень психолого –педагогічної  науки, прогресивного педагогічного досвіду;
оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
підвищення ефективності уроку з використанням інноваційних технологій;
підвищення фахової майстерності( взаємовідвідування уроків );
виготовлення  дидактичного, роздаткового матеріалу (різних видів диктантів; лінгвістичних ігор; опорних схем);
створення методичних розробок уроків з використанням інноваційних технологій;
розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної діяльності учнів в позаурочний час (конкурси, олімпіади, предметні тижні).


І засідання
Угерська СЗОШ І-ІІІ ст..
1. Затвердження плану роботи семінару на 2015-2016 н. р.
2. Обмін досвідом з питання «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи вдосконалення»
3. Огляд фахової літератури ( Соколик Л. В. , Добрянська СЗОШ І-ІІ ст.)

ІІ засідання
Долішненська СЗОШ І-ІІ ст.
1. Відвідування відкритого уроку (Мельник М. І., Долішненська СЗОШ І-ІІ ст.)
3. Самоаналіз та обговорення уроку.
4. Сторінками педагогічної преси (Івашків А. П., Кавський НВК)

ІІІ засідання
Завадівська СЗОШ І-ІІ ст..
1. Проведення майстер-класу «Підвищення якості знань на основі впровадження інтерактивних технологій» (Ріжнів І. П., Завадівська СЗОШ І-ІІ ст.,Морозова М.С., Семигинівська СЗОШ І-ІІІ ст.).
2. Круглий стіл «Формування мовної культури учнів у викладанні української мови та літератури» (учасники семінару).
3. Новинки фахової літератури (Височанська Л. М., Стрілківська СЗОШ І-ІІ ст.)

ІV засідання
Голобутівська СЗОШ І-ІІ ст.
1.З досвіду роботи «Активізація пізнавальної діяльності на уроці і в позаурочний час» (Гумін Л. В.,Голобутівська СЗОШ І-ІІ ст.).
2.Методична палітра вчителя «Мої педагогічні знахідки» (буклет, публікація).
3.Презентація підсумків роботи проблемного семінару за 2014-2015 н. р.
Анкетування вчителів.


Ментальні карти


Хаос в думках… Мабуть, кожен знає що це таке (хто не знає, то прийміть привітання і далі не читайте). Це коли є багато думок на тему, але, при письмовому вираженні, цілісну картину вони чомусь не складають. Перше пояснення, що виникає саме собою: не так думаємо… Насправді ж, це явище є природним і зумовлене особливістю будови головного мозку. Для складення цілісної картини достатньо  змінити стиль відображення інформації. Один з варіантів – інтелектуальні карти.
    Ментальні карти - спосіб організації процесу творчого мислення за допомогою схем , побудованих за певними правилами.   Ментальні карти ( інтелект карти, карти розуму , карти пам'яті , Mind Maps ) - це унікальна технологія роботи з інформацією , спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем .  Карти пам'яті - проста і ефективна техніка . У деяких європейських країнах вони використовуються при навчанні дітей у початкових класах школи.  Інші назви : карта розуму , інтелект -карти , Mind map (саме останнє є основною назвою , введеним Тоні Бьюзеном ) .
Використовуються карти для наступних цілей:
- Навчання ;
- Конспектування лекцій ;
- Конспектування книг;
- Підготовка матеріалу з певної теми ;
- Рішення творчих завдань ;
- Мозковий штурм ;
- Презентації ;
- Планування та розробка проектів різної складності ;
- Складання списків справ ;
- Спілкування ;
- Проведення тренінгів;
- Розвиток інтелектуальних здібностей;
- Вирішення особистих проблем;
- І т.д.


Області застосування
   Навчання:
  • створення ясних і зрозумілих конспектів лекцій ;
  • максимальна віддача від прочитання книг / підручників ;
  • написання рефератів , курсових проектів , дипломів.
  • запам'ятовування :
  • підготовка до іспитів ;
  • запам'ятовування списків : що зробити / кому зателефонувати / ...
  Презентації :
  • ви за менший час даєте більше інформації, при цьому вас краще розуміють і запам'ятовують ;
  • проведення ділових зустрічей і переговорів.
  Планування :
  • управління часом : план на день , тиждень , місяць , рік ...
  • розробка складних проектів: нового бізнесу , ...
  Мозковий штурм :
  • генерація нових ідей , творчість;
  • колективне рішення складних завдань.
  Прийняття рішень :
  • чітке бачення всіх « за» і « проти» ;
  • більш зважене і продумане рішення .

Ментальна карта до твору Івана Франка "Сойчине крило"
дивитись тут

Підсумки роботи проблемного семінару 
за 2015-2016 н. р.

Методичні знахідки учасника проблемного семінару Гумін Л. В.

переглянути можна тут

Презентація "Г. С. Сковорода"
дивіться, будь ласка, тут

План роботи
проблемного семінару №1
вчителів української мови та літератури на 2016-2017 н. р.
Проблема «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»
Вступ
       Завдання педагога - управляти процесами творчого пошуку, йдучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв'язувати дедалі складніші творчі завдання.
        І єдиним  найефективнішим засобом досягнення мети є інноваційні технології навчання. Інноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування інтелектуальних і вольових сфер, сприяє розвитку творчої особистості. Реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності .
        З цього випливає мета роботи проблемного семінару: впровадження інноваційних технологій у процес навчання школярів; сприяння розвитку творчої обдарованості кожного учня та формування вміння креативно підходити до розв'язання поставлених задач.
        У 2015-2016 н. р. члени проблемного семінару опановували і впроваджували сучасні технології навчання. Учителі-словесники відвідали відкритий урок учителя Мельник Марії Іванівни (Долішненська СЗОШ І-ІІ ст.) на тему «Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієслово»; стали учасниками майстер-класу «Підвищення якості знань на основі впровадження інтерактивних технологій» (Ріжнів І. П., Завадівська СЗОШ І-ІІ ст.,Морозова М.С., Семигинівська СЗОШ І-ІІІ ст.), виготовили мультимедійні  презентації до уроків, створили методичні розробки уроків з використанням інноваційних технологій.
       Основні цілі роботи проблемного семінару у 2016-2017 н. р. :
·         Підвищення рівня професійної майстерності вчителів через вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду колег;
·         Оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
·         Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до організації  навчально-виховного процесу шляхом використання  інноваційних технологій навчання.
·         Інтенсифікація навчально-виховного процесу засобами ІКТ.
·         Визначення напрямків, форм і методів роботи з обдарованими та здібними учнями з метою їх підготовки до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах, змаганнях.
·         створення методичних розробок уроків з використанням інноваційних технологій;
І засідання
Бережницький НВК (12. 10. 2016)
1. Затвердження плану роботи семінару на 2016-2017 н. р.
2. З досвіду роботи «Використання сучасних педагогічних технологій з метою вироблення навичок усного й писемного мовлення» (Соколик Л. В. , Добрянська  СЗОШ І-ІІІ ст.)
3. Презентація творчих проектів учителів.
4. Огляд фахової літератури ( Ярич О. Р. , Бережницький НВК)

ІІ засідання
Сихівська СЗОШ І-ІІ ст.
1. Проведення майстер-класу «Використання  інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури» (Ковальська Г. М., Сихівська СЗОШ І-ІІ ст.).
2. Круглий стіл  «Розвиток критичного та креативного мислення на уроках української мови та літератури»(учасники семінару).
3. Новинки фахової літератури (Бісик Н. В., Лисятицький НВК ).

ІІІ засідання
Кавська СЗОШ І-ІІІ ст.
1. Відвідування відкритого уроку ( Сильчак С. С., Кавський НВК)                                     
2. Самоаналіз та обговорення уроку.
3.Творчий звіт учителя, який  атестується.
4. Сторінками педагогічної преси (Ріжнів І. П., Завадівська СЗОШ І-ІІ ст.).

ІV засідання
  1.Екскурсія «Шляхами Івана Франка».
2.Вернісаж педагогічних ідей (презентація вчителями власних творчих напрацювань). 
3.Презентація підсумків роботи проблемного семінару за 2016-2017 н. р.
Анкетування вчителів.

Ольга Кобилянська "Земля"

Календарно-тематичне планування уроків 2017- 2018 н. р. 
(за оновленими програмами)

План роботи
проблемного семінару №1
вчителів української мови та літератури на 2017-2018 н. р.
Проблема «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»
І засідання   18 жовтня
Семигинівська СЗОШ І-ІІІ ст.
1. Затвердження плану роботи семінару на 2017-2018 н. р.
2.  Калейдоскоп інноваційних технологій, методів і форм навчання (Морозова М. С.,Семигинівська СЗОШ І-ІІІ ст.).
3.З досвіду роботи : підготовка учнів до ЗНО (учасники семінару). 
4. Огляд фахової літератури ( Гумін Л. В., Голобутівська СЗОШ).

ІІ засідання  13 грудня
Стрілківська (СЗОШ І-ІІІ ст.).
1. Проведення майстер-класу «Використання  інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури» (Височанська Л. М., Стрілківська  СЗОШ І-ІІІ ст.).
2. З досвіду роботи «Формування писемного мовлення школярів: нові форми роботи» (Бісик Н. В., Лисятицька СЗОШ).
3. Новинки фахової літератури (Мельник М. І.,Долішненська СЗОШ І-ІІ ст. ).

ІІІ засідання  14 лютого
Угерська СЗОШ І-ІІІ ст.
1. Відвідування відкритого уроку (Дмитришин О. Д., Угерська СЗОШ І-ІІІ ст.)                                     
2. Самоаналіз та обговорення уроку.
3. Сторінками педагогічної преси (Ярич О. Р., Бережницький НВК).

ІV засідання  11 квітня
1.Екскурсія «Літературними стежками Львова».
2.Педагогічні знахідки (презентація вчителями власних творчих напрацювань). 
3.Презентація підсумків роботи проблемного семінару за 2017-2018 н. р.


План роботи
проблемного семінару №1
вчителів української мови та літератури на 2018-2019 н. р.
Проблема «Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури»
І засідання                 10 жовтня
НВК «Лисятицький ЗНЗ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
1. Затвердження плану роботи семінару на 2018-2019 н. р.
2.  Обмін досвідом «Використання елементів технології розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури» (Ковальська Г. М., Сихівська СЗОШ І_ІІ ст.).
3.З досвіду роботи : підготовка учнів до ЗНО (учасники семінару). 
4. Огляд фахової літератури ( Ріжнів І. П., Завадівська СЗОШ І-ІІ ст.).

ІІ засідання                5 грудня
Добрянська СЗОШ І-ІІ ст.  
1. Проведення майстер-класу «Використання  інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури» (Соколик Л. В., Добрянська СЗОШ І-ІІ ст., Бісик Н. В., Лисятицький НВК ).
2. Професійна майстерня «Навчальний квест : практичні прийоми (Курилишин В. І., Пятничанська СЗОШІ-ІІ ст.)
3. Новинки фахової літератури (Морозова М.С., Семигинівська СЗОШ І-ІІІ ст.).

ІІІ засідання              13 лютого
Кавський НВК
1. Відвідування відкритого уроку (Івашків А. П., Кавський НВК).                                     
2. Самоаналіз та обговорення уроку.
3. Сторінками педагогічної преси (Сильчак С. С.,Кавський НВК).

ІV засідання             03 квітня
1.Екскурсія «Духовні святині Львівщини».
2.Педагогічні знахідки ( творчі напрацювання учасників семінару). 
3.Презентація підсумків роботи проблемного семінару за 2018-2019н. р.






1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт всім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику від містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних кредиторів, які обіцяли допомогти, але вони мені ніколи не дали позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив так, як обіцяв без будь-якої форми зволікання. Я ніколи не думав, що є ще надійні кредитори, поки я не зустрівся з містером Бенджаміном Лі, який справді допомагав позика і змінила мою переконання. Я не знаю, чи потребуєте ви якимось чином справжнього та термінового кредиту. Будьте вільні зв’язатися з містером Бенджаміном через WhatsApp 1-989-394-3740 та його електронну пошту: lfdsloans@outlook.com дякую.

    ВідповістиВидалити