Пам'яті героїв Крут
Шевченківське свято
Українська мова – диво калинове
Літературно-музична композиція
,,І знову серце стрінуло весну…’’
Сценарій до Дня писемності
Для класних керівників :
колективний проект
колективний проект
Тема: Здоровими в доросле життя. Твоє здоров’я в твоїх руках
Мета: - активізувати особисте розуміння поняття здоров’я;
Мета: - активізувати особисте розуміння поняття здоров’я;
-
формувати свідоме
ставлення до свого здоров’я, інтерес до
фізичної культури і спорту,
-
потребу в регулярних фізичних вправах;
-
усвідомити, що власна поведінка та спосіб
життя є найважливішими факторами, які
впливають на здоров’я.
Очікувані результати: Знаємо:
Без
здоров’я нема щастя.
Хочемо
дізнатися:
Як
зберегти і зміцнити здоров’я.
Епіграф: Головним скарбом
життя є не землі, що ти завоював, не багатства, що у тебе в скринях... Головним
скарбом життя є здоров'я, і щоб його зберегти, потрібно багато що знати. Авіцена
Учитель. Дай
Боже здоров’я Вам, добрі люди. «Доброго здоров’я, будьте здорові, ідіть здорові»,- говорять українці.
Кажуть так, бо знають, що «людина, її життя і здоров’я визнаються в Україні найвищою цінністю (Конституція України, ст. 3).
А народна мудрість каже: «Бережи одяг, поки новий, а здоров’я, поки молодий».
Здоров’я – найцінніший
в світі дар.
Здоров’я дитини-багатство
родини.
Здоров’я народу – багатство країни.
Здоров’я дітей – здоров’я нації.
Здоров’я народу – багатство країни.
Здоров’я дітей – здоров’я нації.
-
Чи здорові
українці? Живуть в середньому 64 роки. 90% випускників шкіл мають
відхилення в стані здоров’я. Найпоширенішими
є хронічні захворювання, психоневрологічні розлади, короткозорість, ожиріння,
підвищення кпров’яного тиску. Молоді люди неспроможні до фізичної активності,
захворюваність дітей 7-14 років збільшилась майже на 35%.
-
Ось чому тема
нашої розмови…
-
Звернення до
епіграфа
-
Очікувані
результати.
ІІ. Подивіться на
товариша, усміхніться і складіть асоціативне гроно : «Здорова людина – це…(весела,
доброзичлива, красива, енергійна, життєрадісна, цілеспрямована, повна сили та
енергії, щаслива, любить і мріє)».
Цікаво, яка заповітна мрія учнів 7
класу? Що ви любите найбільше?
Створюємо постер «Острів
мрій. Улюблене».
Мета ваша благородна, а
шляхи до неї.. ? Як жити ,щоб бути здоровим, щоб стати успішним? Результатом нашої години спілкування буде
модель здоров’я, яку кожен створить, усвідомивши золоті істини,
почуті сьогодні.
Перший крок до успіху – це праця. Ви
отримали випереджувальні завдання, шукали , думали, досліджували. Зернини ваших
знань, досліджень складаємо у єдину картину – колаж.
Зернинка І – проект «У здоровому тілі – здоровий дух»
Презентація проекту
Слайди:
- Що
таке здоров’я
- Коло здоров’я
- У здоровому тілі – здоровий дух
Висновок: ти сам
собі приятель, сам собі ворог.
-
Який спосіб життя
ви ведете? Чи є серед нас такі, які намагаються їсти й пити лише «смачненьке»:
копчену ковбасу, морозиво, чипси, пиріжки, шоколад,пепсі-колу? А такі, що
люблять їсти й читати, їсти на ходу, їсти швидко?
-
Для чого людина їсть?
Зернинка ІІ – проект «Ми їмо для того,
щоб жити».
(презентація)
-
Вітаміни –
скарбниця здоров’я
-
Піраміда
харчування
Буклет «Кроки
до здорового харчування»
Висновок: Ми те, що ми їмо.
-
Зараз час посту.
Наш організм виводить шкідливі речовини, очищується. Виявляється їжа може бути
не тільки корисною, а й шкідливою, небезпечною.
Зернинка ІІІ - проект
« Небезпечна смакота». (презентація)
Висновок: Консерванти, підсилювачі смаку, ароматизатори, барвники - такі
продукти викликають небезпечні захворювання: рак, безпліддя, ожиріння.
-
А що люблять їсти
учні нашої школи? Чим вони займаються на перерві?
Рух
– це життя. А от хто багато спить, той і життя просвистить. А той, хто рано
встає, довго проживе. Тому, кажуть люди, треба з курми лягати, а з півнями
вставати та братися за роботу. Тоді будеш здоровим, матимеш світлу і розумну
голову.
Теза і думка з приводу: Ніщо так не
виснажує людину, як тривала фізична бедіяльність (Аристотель)
-
Доведіть або спростуйте
(висловлювання учнів).
Висновок: Рух - це здоров’я
Тому:
Ми
робимо ранкову гімнастику;
Займаємось
у спортивних секціях;
Беремо
участь у рухливих іграх на свіжому повітрі;
Виконуємо
посильну фізичну працю.
-
Праця дає здоров’я, а лінь – хвороби. Але лінь у нашому класі нечастий
гість
Зернинка ІV - презентація «Мої
захоплення»
-
Якщо хочеш , щоб
життя тобі усміхнулося, сам усміхнись життю. Веселе серце – ліки добрі, а дух
прибитий висушує й кості. Усміхнімося. Веселі сценки.
-
Втомилися? А
герої на екрані? Доберіть заголовок до слайда.
«Перевтома». Чому? Неправильний
режим дня.
Зернинка V. Режим дня.
-
Чого вам не
вистачає в такому розпорядку дня?
Висновок: комп’ютерні технології –
справжня знахідка для роботи з
інформаційним простором. Але хворій
людині комп’ютер може і не знадобитися. Розумова втома, дефіцит рухової
активності, погіршення зору, комп’ютерна залежність. Тому в скарбничку здоров’я
зернина VІ від учителя
інформатики.
Буклет «Здоровими в інформаційний простір»
Ось моя модель здоров’я. Щасливі усміхнені діти.
А це модель здоров’я зірок.
Зернинка VІ. « Мій ідеал здорової людини - це… Тому що…
Рефлексія
Я усвідомив,що:
-
Здоров’я – основна життєва цінність;
-
Моє здоров’я в моїх руках.
Ваша модель здоров’я . Як жити, щоб бути здоровим і стати успішним?
Коло
життя ( завдання самому собі)
Підсумок : Пам’ятка від учителя.
Конкурс
Колективний проект "Обереги моєї родини"
Немає коментарів:
Дописати коментар